مطالب مفید همه چیز از همه جا ، کاغذ دیواری و پارکت
سنگ نما ارزان قیمت
جمعه 28 ارديبهشت 1397 ساعت 22:45 | بازدید : 21 | نویسنده : کاغذ دیواری و پارکت | ( نظرات )

سنگ تراورتن ارزان قیمت

ایجاد نمای زیبا و فاخر با قیمت مناسب با سنگ تراورتن ارزان قیمت شکلاتی /قیمت ها را شکستیم در خرداد سال 1397 اوج گرانی مصالح ساختمانی در کشور

زیبا  +  ارزان = تراورتن شکلاتی سبلان ،  ارزانترین سنگ نما

سنگ تراورتن شکلاتی که با نام های دیگری مانند آقا محمدی یا کاشان نیز شناخته میشود ، به دلیل ثابت بودن رنگ و ساب پذیری بالا و تخلخل کم در کلیه فضاهای ساختمان کاربرد دارد.

همچنین از این سنگ بدلیل تراکم بالا و تخلخل کم می­ توان در سنگفرش استفاده نمود.

کارخانه و سنگبری سازند استون فراوری و فروش انواع سنگ ساختمانی طبیعی با قیمت های رقابتی

برای خرید با شماره 09134090995 تماس بگیرید


سنگ تراورتن ارزان/ سنگ تراورتن ارزانترین/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ تراورتن/ /سنگ نما ارزان /انواع سنگ نما ارزان/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین /سنگ نما ساختمان/ سنگ نما ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ نما/ سنگ نمای ساختمان ارزان/ /سنگ ارزان سنگ ارزان قم/ سنگ ارزان برای کف/ سنگ ارزان برای نما/ سنگ ارزان نما/ سنگ ارزان کف/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین سنگ آنتیک/ ارزانترین سنگ تراورتن/ ارزانترین سنگ گرانیت/ /ارزانترین سنگ پله سنگ ارزان قیمت/ ارزان سنگ پله/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان قیمت/ سنگ اوپن ارزان/ سنگ پله ارزان/ سنگ پله ارزان تهران/ سنگ پله ارزان قیمت/ سنگ تزیینی ارزان/ سنگ ترورتن ارزان/ /ارزان ترین سنگ نما ارزان ترین سنگ/ ارزان ترین سنگ قبر/ ارزان ترین سنگ ساختمانی/ خرید سنگ ارزان/ خرید سنگ ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان دراردبیل/ سنگ روشویی ارزان/ سنگ راف ارزان/ سنگ زینتی ارزان/ سنگ ارزان ساختمان/ سنگ سفید ارزان/ فروش سنگ ساختمانی ارزان/ سنگ تراورتن ارزان/ / سنگ فرش ارزان/ فروش سنگ ارزان/ سنگ نما ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان قیمت/ سنگ های ارزان قیمت/ /سنگ کف ارزان قیمت /سنگ کابینت ارزان/ سنگ کاری ارزان/ سنگ کورین ارزان/ سنگ گرانیت ارزان/ سنگ گرانیت ارزان قیمت/ سنگ پله گوهره ارزان/ سنگ لاشه ارزان/ سنگ مصنوعی ارزان/ سنگ مرمریت ارزان/ سنگ مرمر ارزان

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کف سازی استخر در اصفهان
شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت 10:51 | بازدید : 16 | نویسنده : کاغذ دیواری و پارکت | ( نظرات )

کف سازی

شرکت تخصصی در زمینه پوشش های اپوکسی تزییناتی  برای کف سازی در کشور اجرای کفپوش اپوکسی طرح دار برای منزل ، بیمارستان ، کارخانه ، پارکینگ
کفپوش های رزینی شرکت از جنس رزین اپوکسی و پولی یورتان بوده که با توجه به خواص ذاتیِ این مواد و کاربرد های مناسبِ یکپارچگی و بدون درز بودن باعث شست و شوی آسان ، عایق بندی ، ضد باکتری و آب گریزی می شود و همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است :

 کف سازی بتنی صنعتی کف سازی بتنی سوله و بتنی پارکینگ ،  تحمل ضربه و فشار بالا به طوری که این پوشش را جهت اجرا در صنایع نیز مناسب کرده است و مهمتر از همه ترمیم پذیری این پوشش هاست و بر خلاف سایر کفپوش ها کفپوش آرملات  بدون صرف وقت هر رنگ و طرحی که مد نظرتان باشد قابل اجراست.

09120576855                    03136411694

اجرای  بتن سخت صنعتی و بتن منقش  بتن اکسپوز   و بتن استامپی

کف سازی/ کف سازی محوطه/ کف سازی ساختمان/ کف سازی حیاط/ /کف سازی محوطه باغ /کف سازی سرویس بهداشتی/ کف سازی باغ/ کف سازی در معماری/ کف سازی پارکینگ/ کف سازی محوطه ویلا/ کف سازی با سنگ/ کف سازی استخر/ /کف سازی اپوکسی/ کف سازی انبار/ کف سازی آشپزخانه/ کف سازی ارزان/ کف سازی بتنی/ کف سازی باغ و ویلا/ کف سازی با سیمان/ کف سازی با بتن/ کف سازی پارکینگ مسکونی/ کف سازی پیاده رو/ کف سازی پشت بام/ کف سازی پارک/ کف سازی پارک ها/ کف سازی توالت/ کف سازی جدید/ کف سازی چیست/ کف سازی حیاط ویلا/ کف سازی حیاط با سنگ/ کف سازی حیاط با سیمان/ کف سازی حیاط با بتن/ کف سازی خیابان/ کف سازی خانه/ کف سازی در ساختمان/ کف سازی در رویت/ کف سازی دامداری/  کف سازی روی فونداسیون /کف سازی روی بام/ کف سازی روف گاردن/ کف سازی زیرزمین/ کف سازی زیر پارکت/ کف سازی سوله/ کف سازی سه بعدی/ کف سازی سنتی/ کف سازی سردخانه/ کف سازی سبک/ کف سازی سالن ورزشی/ کف سازی ساختمان چیست کف سازی سنگی/ کف سازی صنعتی/ کف سازی طبقات ساختمان/ کف سازی طبقات/ کف سازی طبقه همکف/ کف سازی غرفه های نمایشگاهی/ کف سازی غرفه نمایشگاهی/ کف سازی غرفه نمایشگاه/ کف سازی فوم بتن/ کف سازی فضای سبز/ کف سازی کارواش/ کف سازی گاوداری/ کف سازی گلخانه

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کفپوش بامبو
یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت 17:13 | بازدید : 15 | نویسنده : کاغذ دیواری و پارکت | ( نظرات )

کفپوش بامبو

خیزران یا بامبو که در زبان فارسی به آن نی می گویند گیاهی چند ساله است که در اصل درخت نیست.بلکه علفی غول پیکر است ساقه های این گیاه در ردیف های متراکم رشد می کنند و حتی می توانند به ارتفاع 40 متر برسند.با توجه به اینکه بامبو محتوی مقدار فراوانی سلولز است و از آن می توان برای تهیه کاغذ و و اشیا مختلفی چوبی استفاده کرد. ساخت کفپوش از گیاه بامبو یکی از مواردی است که طی 15 سال اخیر به آن توجه ویژه ای شده است.وجود مزایایی چون استحکام , مقاومت , ظاهر شیک موجب شده است که این محصول در ردیف محصولاتی با تقاضای بالا قرار گیرددر ادامه قصد داریم به معرفی اجمالی آن بپردازیم.

 

بامبو و استفاده از آن در ساخت کفپوش

بامبو گياهي است که در دامنه کوه ها و تپه هايي که داراي رطوبت 65 تا 90 درصد باشد روئيده يا کشت مي شود. ميزان رطوبت، حرارت موجود در منطقه , نوع خاك، کيفيت و مرغوبيت بامبو را تعيين مي کند  و هرچه ميزان رطوبت و حرارت بيشتر باشد کیفیت محصول نيز بهتر خواهد بود. گياه بامبو محتوي مقدار فراواني سلولز است که مي تواند در تهيه کاغذ، مبلمان و کفپوش مورد استفاده قرار گيرد. کفپوش بامبو يکي از انواع کفپوش های چوبی محسوب مي شود. البته بايد توجه داشت که درحقيقت بامبو يک چوب  سخت نبوده و بلکه نوعي ني است. اين نوع کفپوش مزاياي زيادي از جمله سختي، مقاومت، ظاهر شيک سازگار با کلاس دارد و از طرفی کاملا سازگار با محیط زیست است.

از نظر مقاومت، به سختي چوب بلوط است که  معمول ترين چوب مصرفي براي کفپوش است. البته ممکن است در ظاهر سست باشد، اما در اصل بسيارمقاوم است. مهمترين خصوصيت بامبو اين است که نسبت به ساير کفپوش هاي چوبي کمتر منبسط ميشود و از همين رو براي هر نوع آب و هوایی مناسب است. بامبو به دو رنگ طبيعي بلوند و کهربايي وجود دارد. قطعات کفپوش بامبو مي توانند به صورت عمودي يا افقي بريده شوند. اما ترکيب آن ها در حالت افقي بسيار زيباتر است.

 

بازار فعلي کفپوش هاي ساخته شده از بامبوکفپوش بامبو

در بيش از پانزده سال است که از کفپوش بامبو در سراسر جهان استفاده مي شود، ولي اين محصول به تازگي توانسته تأييديه جهاني را به عنوان کفپوشي منتخب در بازار کفپوش هاي سخت و محکم دريافت کند. بامبو در حقيقت جزء خانواده علف ها محسوب مي شود، ولي زماني که به گياهي کاملا رسیده  تبدیل شود بسيار سفت و سخت تر از انواع چوب از قبيل چوب بلوط و افرا است.

امروزه با توجه به تنوع در اندازه ها و رنگ هاي مختلف کفپوش، کفپوش هاي صيقلي و براق و کفپوش های چند لايه يا يک لايه اين محصول به شکل هاي مختلف در بازار موجود و از تنوع بسيار خوبي برخوردار است.

گونه هاي مختلف کفپوش بامبو شامل: طرح دار، کام  (  grooved  ) و زبانه tongue )   ) یا کام و زبانه متصل به هم است. در حال حاضر مصرف کنندگان نيز آگاهي بيشتري در مورد اين محصول رسيده اند و به اين ترتيب استفاده از کفپوش بامبو بيشتر از قبل مورد  استقبال قرار گرفته است. توليدکنندگان اين نيز مي کوشند تا محصولي با بهترين کيفيت را روانه بازار کنند. براي شناساندن بهتر محصولات در بازاري  که روز به روز در حال پيشرفت است، توليد کنندگان  و توزيع کنندگان کفپوش بايد سطح آگاهي خريداران  خود را در ارتباط با محصولات خودو افزايش دهند و به ارائه گزينه هاي بيشتر و بيشتر بپردازند و همچنين کفپوش هايي با کيفيت بالاتر را پيشنهاد دهند تا بتوانند در بازار رقابتی به موفقیت برسند.

مصرف کنندگان نيز در حال رسيدن به سطحي از  آگاهي در مورد تفاوت هاي موجود در بازار کفپوش  بامبو هستند. آن ها به دنبال محصولي با کيفيت بالا هستند و حتي حاضرند براي تضمين جنسي که خريداري مي کنند هزينه بيشتري بپردازند. آن هاهمچنين به دنبال بامبويي مقاوم هستند که به دچار شکستگي يا پوست رفتگي نشود. توليدکنندگان و توزيع کنندگاني که به نظرات خريداران توجه کرده و به سؤال هاي آن ها

پاسخ مي دهند و همچنين محصولات مورد نظر آن ها را فراهم مي کنند، مي توانند از اين طريق ميزان فروش خود را بالا برده و در اين بازار به موفقيت دست يابند.

از يک ديدگاه تکنيکي، کفپوشي که از  قطعه هاي چسبيده به هم بامبو در لايه هاي عمود بر هم شبيه به تخته لايه ساخته مي شود و سپس طي فرآيندي به قطعه هاي کفپوش برش داده مي شود، بسيار مقاوم است. امروزه در ساخت کفپوش هاي  بامبويي از 4 الي 5 لايه استفاده مي کنند و به اين ترتیب به سختي برابر با psi 1400 دست مي يابند  و اين در حالي است که در 3 سال گذشته، کفپوش های بامبويي قديمي دستيابي به سختي برابر با psi 1000 را ممکن ساخته بودند. چسب ها و روغن هاي جلای با کيفيت بالا که داراي ترکيبات آلي فرار کمي است با هيچگونه انتشار فرمالدئيد ندارند , هدف هایی هستند که بازار به سمت آن ها حرکت می کند.

امروزه خريداران کفپوش هاي بامبوي 5 لايه به  دنبال مزيت مقاومت بالاي اين محصول هستند و از آنجايي  که اين محصولات در طرح ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي شود، توانسته با تقاضاي بسيار زيادي همراه  باشد، اما در کنار اين موارد، مصرف کنندگان همچنين خواستار ارائه  مدارکی همراه محصول  مانند گارانتي  و نيز مدارك مشخص کننده کيفيت آن که اين محصول را از ديگر گزينه ها متمايز مي کند، هستند.

پذيرش کفپوش بامبو در سراسر دنياي کفپوش افزايش يافته است و درجه بندي ها و کيفيت هاي مختلفي نيز در بين گزينه هاي پيشنهاد شده وجود دارد. آينده بازار کفپوش بامبو علاوه بر زيبايي و تنوع در طرح، بايد نظر مصرف کنندگان آگاه را هم تأمين کند. در اين بين، توليد کنندگاني بازار رقابتي را خواهند برد که به مشتريان خود ضمانت های لازم را در مورد محصولشان ارائه دهند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خواص عرقیات گیاهی و انواع عرق گیاهی
یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت 17:10 | بازدید : 18 | نویسنده : کاغذ دیواری و پارکت | ( نظرات )

 

  خواص درمانی انواع عرقیات گیاهی ، خواص عرقیات چهل گیاه ، خواص عرقیات زنیان  ،خواص عرقیات رازیانه  خواص عرقیات گیاهی و انواع عرق گیاهی

خواص شربت سکنجبین؛ نوشیدن شربت سکنجبین منافع بسیار دارد. اگر با یخ خنک کرده و بنوشند، صفرا را می برد و از التهاب حرارت معده می کاهد، و آنچه بلغم در معده و روده ها باشد، خارج می کند.

 

خواص عرق کاسنی؛ عرق کاسنی علاوه بر افزایش میزان تحمل بدن در برابر گرما، نوشیدن روزی 2 فنجان از این عرق گیاهی در فصل های گرم سال به پاک سازی اخلاط نامناسب از بدن به ویژه کبد کمک کرده و میزان تعریق بدن را نیز افزایش می دهد.

 

خواص عرق نعنا؛ هم نعنا و هم قرص نعنا خواص خنک کنندگی بسیار بالایی دارند و رایحه تند آن می تواند تنبلی و خستگی که در فصل گرما ایجاد می شود را از بین ببرد. نعنا به گوارش و التهاب نیز کمک می کند.افرادی که در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا دائم در حال نوشیدن هستند بهتر است در طول روز یک بار شربت نعنا که ضدنفخ و درد معده است بنوشند.

 

خواص شربت آویشن؛ آویشن  از آن دسته عرقیات گیاهی است که می تواند بسیار مفید برای کاهش خستگی ها و کوفتگی باشد. این نوشیدنی اگر با کمی آب و سکنجبین ترکیب شود، می تواند مفیدترین نوشیدنی روزهای تابستان باشد.

 

عرق شاتره؛ شاتره اثر بسیار قوی ضدعطش و گرمازدگی دارد، خون را تصفیه می کند و صفرابر است. به این جهت که نشاط آور، خنک کننده و صفرا بر است می توانید این شربت را به تنهایی یا همراه خاکشیر آماده نمایید.

 

عرق بیدمشک؛ عرق بیدمشک خواصی نظیر تقویت کننده، آرام بخش، ضد گرمازدگی و مقوی قلب دارد. گاهی نیز به صورت شربت آن را رقیق و مقداری شکر به آن اضافه می شود. این عرق تقویت کننده قلب و معده، خون ساز و ضد سردرد است.

 

خواص تخم شربتی؛ تخم شربتی دانه گیاه ریحان خوراکی است. این دانه ها درشت تر از خاکشیر و سیاه رنگ هستند. وقتی تخم شربتی داخل آب ریخته می شود، روی آن لایه ای ژله ای تشکیل خواهدشد. شربت آن ضدگرمازدگی و ضدعطش است و می توان گفت تخم شربتی و خاکشیر تقریباً خواص یکسانی دارند. در ضمن، خاکشیر و تخم شربتی خاصیت مسهل و ملین داشته و مصرف آنها برای جلوگیری از یبوست که در تابستان شایع می شود، مناسب تر است.

 

خواص گلاب؛ گلاب در حقیقت نوعی عرق گیاهی است که از گلبرگ های چند نوع گل محمدی تهیه می شود. گلاب ایرانی که به ویژه در ناحیه قمصر کاشان تهیه می شود، بسیار معروف است. گلاب خواص دارویی زیادی دارد، از آن جمله می توان به ضداسهال، ضدالتهاب، ضدنفخ، مقوی قلب، خلط، مقوی معده و اشتهاآور بودن و...آن اشاره کرد.

 

خواص شربت بهارنارنج؛ برای افرادی که مشاغل پراسترس دارند و گرمای تابستان آنها را عصبی می کند، بسیار مناسب است. بهارنارنج آرامش بخش و ضدهیجانات دستگاه عصبی است، سردردهای عصبی و میگرنی را کاهش می دهد و تپش نامنظم قلب و اضطراب را از بین می برد.

 

عناب و رفع گرمازدگی؛ برای رفع گرمازدگی، عناب را در آب جوشانده و با کمی شکر به صورت خنک میل کنید. بهترین دارو برای رفع گرمازدگی دم کرده عناب و زرشک است که می توان آن را با کمی شکر میل کرد.

 

خواص عرق کرفس؛ برای لاغری و کاهش وزن استفاده از عرق کرفس می تواند مفید باشد. این عرق برای افرادی که با مشکل درد مفصل، درد سیاتیک و کمر درد مواجه هستند گزینه خوبی است. افرادی که حساسیت دارند نباید عرق کرفس بخورند. همچنین این عرق در برخی از افراد باعث کاهش قند خون و کم شدن انرژی بدن می شود.

 

خواص عرق دارچین؛ عرق دارچین برای آن دسته از افرادی که با مشکل نفخ مواجه اند گزینه بسیار خوبی است. این نوشیدنی برای افرادی که مشکلات کبدی دارند هم مناسب است، به خصوص آنهایی که مشکل کبد چرب دارند.

 

سخن آخر؛ مصرف خودسرانه و بیش از اندازه برخی از این عرقیات بدون نظارت متخصص آشنا به گیاهان دارویی می تواند زیان آور باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کاغذ دیواری و پارکت و آدرس almassite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 97
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 372
:: بازدید کلی : 11154